爭取時間見一面

話說我今朝去左港島,十年唔逢一閏。

12 時 30 分,我位處灣仔,醒起小飛飛今天可能要返工,而這時間她應該剛放工。

我打電話給她碰碰運氣,電話只響了 3 聲就 answer,甚不似她的作風。

在修頓的我想去 298 商場買點什麼,而小飛飛又恰巧在 298 門外等巴士。

於是相約在英皇中心 meet,我以為好近,點知遠到暈,同埋今日係好熱。

我係咁行呀行,急步行,都要成個字先到。

見面時真係好開心,因為都幾耐無見,又免不了要 “blow blow bitter water"。

o係 298 買左野之後,我地就一齊搭 101 隧巴,佢返屋企,我就去紅磡轉火車。

全程一路行一路傾,都係半個鐘多 d。

********

因為太趕,忘了用我的 brand new 四格相機和你拍照。

多謝流動電訊科技和多謝你接聽電話。

小飛飛告訴我,原來有人吃牛會嫌有牛肉味,吃雞又嫌有雞味。學 cheetah 話齋,呢個世界真係乜人都有。

發表迴響

