上天還了我一個公道

話說 6 月 19 日,電盈連同佢旗下上市公司全部停牌,因為傳出美國新橋投資有意收購電盈資產既消息。

果日為了等 richard li,在花旗銀行大廈外面呆了八句鐘。

之後點樣出現麥格里競購呀,中方無俾電盈"焗"玩果 d 我唔多講喇。

總之最終殺出個程咬金阿伯韜收購電盈股權,單野算做擺平左,故事雖未完但都叫有個解決。

好啦,講番今日 (tue) 做乜,本黎都係以為去完單野返去寫稿,就係咁簡單。

點知,richard li 竟然出現左o係個 function 度,當 richard 步出會場時,即刻俾大群記者 (包括我在內) 簇擁,俗稱圍。

呀!佢仲好意思叫人俾佢走,喂,小超先生,岩岩先傾好單刁 (deal),就咪走出來,走得出來就要預左俾人圍。咁如果唔係,你博乜先?

呢 d 咪係天意囉,單野都唔預有楷楷既,點知佢又出現喎。

個天係要還我一個公道,不枉我等左 richard 咁耐。

發表迴響

