由我的風濕腳講起

人生第一次風濕,在臨到台北前一日發生。

以為是經前神經受壓作痛,但那種持續性叫我知道這不是單純的週期不適症狀。

而事情已向患有多年腳患的小飛飛求證,是風濕,確鑿無誤!

我惟有用我的隨身寶貝 — 白花油,捽腳啦,但都無好轉。

直至上機,左腳近腳眼處仍然隱隱作痛,且更漫延至小腿。

呢次賴野要追溯到上幾個星期,我o係樓梯跣腳,剛好哽到腳眼個位,但之後就無理囉…唉…

問番小飛飛,佢話風濕腳唔會好,仲會時不時發作添。

奉勸大家一句,整親手腳一定要捽,唔係就手尾長喇。

One thought on “

  1. 哈哈…也不要說得這麼悲觀….我只是說「身體有番咁上下笨重的我」才會難斷尾…..
    只要keep住做運動…..很快就會冇事了……放心放心….

發表迴響

