咁樣就過左兩日

呢次腰骨痛原來係事出有因,星期四晚即告失守……發燒!

凌晨 4 點幾,爬起身吐了一會,吃退燒藥,第二朝 9 點幾起床,總叫退了燒。

思緒渾沌但照樣開工,以為無事。但坐車的時候又不時覺得好凍好唔舒服。

卒之捱過第一份 assignment,身體依然好唔妥。

於是同老細報案話去唔到第二個 assignment。

就咁,我返屋企訓咗幾個鐘再返公司,打埋 d 稿。

咁樣,我既病情當然無好到,再次發燒,晚上嘔吐大作。

好不容易捱過這個晚上,第二朝我拖著極軟弱的身軀去看醫生。途中,又嘔了兩回。

醫生給我打了止嘔針,又給了我四大包藥。

如是,我要開始我不能吃東西的日子,並要與寶礦力為伴了。

One thought on “

發表迴響

